8/14/2015

Padažas su priedais




Noriu fotografuoti, noriu klausytis džiazo, noriu pamatyti pasaulį ir jo gyventojus. Gal tiesiog noriu surasti save, nes kol kas dar nežinau ką mėgstu: kokios muzikos klausau, kokius filmus žiūriu, kurie žmonės man patinka. Mėgdžioju kitus, norėdama suprasti kas esu. Noriu daug rašyti, noriu į pasaulį žvelgti pro objektyvą, noriu nešioti vintažines sukneles. O tai jau kažkieno suformuota. Nenoriu matyti kai kurių žmonių, bet be jų gyventi man labai sunku. O jiems viskas priešingai. Jiems dažnai skauda galvą, jie žiūri filmus ar gamina valgyt. Jie suranda daug priežasčių, dėl kurių jie negali su manim susitikti. O aš nekenčiu maisto gaminimo. Plėšyt salotas, pjaustyt vištieną, lupti česnaką.. Nemėgstu bulvių kvapo užsilikusių ant rankų. Nesvarbu ar tos rankos mano ar mamos. Nekenčiu žalio šilkinio chalato ir uodų, kurie neleidžia man miegoti vasaros naktimis. Ką galiu pasakyti? Aš tiesiog permirkyta neapykantos padaže. O! Žiūrėkit, štai ir jūs plaukiat šalia.. 

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą