7/03/2016

Akacijų Alėja 2016

Užvakar, važiuodama namo, beveik pasibaigus festivaliui, uždaviau sau klausimą. Klausimas buvo, ką man reiškia Akacijų alėja? Ir tada pradėjau vartalioti mintis. iš kampo į kampą. Kaip kokį neskanų kąsnį burnoje. Na ir ką gi man galėtų tai reikšti?

Tada radau atsakymą.

Akacijų alėjoje dalyvavau jau tris kartus (taip, žinau, šiais metais man tai kažkoks mistiškai pasikartojantis skaičius). Ir kiekvienais metais vis kažką pastebiu. Kažkuo pradedu žavėtis.

Šis festivalis (galbūt visi festivaliai, nežinau) leidžia pastebėti. Suteikia galią matyti ir išgirsti.

Kiek dabar pamenu, pirmą kartą dalyvaujant Akacijose atradau vieną, dar ir dabar, mėgstamiausių lietuvių atlikėjų. Tai buvo Ainis Storpirštis. Iš tiesų įdomus žmogus. Dar ir dabar klausau ir gėriuosi žodžiais, muzika ir balsu.

 
 
 
Beje, turiu jau kelias nuotraukas, ir autografą, kaip tikra fanė.
 
 
Dar, patį pirmą kartą gyvenime, 2014m., išgirdau ir pamačiau "Neteisėtai Padarytus". Vau kaip man jie patiko. Dabar išpopuliarėjo, jau ne taip labai ir patinka. Bet ši daina vistiek buvo didelis atradimas. Ne kiek daina, o kiek vidury jos besipuikuojanti istorija, kurią, kiek dabar prisimenu, pasakojo tik per Akacijas. Ir tai man tada rodėsi labai gražu.
Nors įrašas tragiškas (ne mano, beje), bet vistiek pasiklausykit.
 

 
2015m. Nieko neatradau. Na, gal pradėjau šiek tiek klausytis Alinos Orlovos "Švinta". Tai buvo mažas atradimas. Bet. Vistiek atradimas.
 
Na, o šiais metais, sugalvojau sukurti šiokį tokį filmuką. Šiais metais atradau kelis žmones. Kelis labai tikrus žmones. Nekalbėjau su jais, nesusipažinau. Bet užteko vien tik žiūrėti į juos. Nes jų veidai atrodė ne kaip kaukės. Jie atrodė natūralūs, kaip ką tik iš dangaus nužengę. Jie žiūrėjo į dangų,  juokėsi, kalbėjo. Jie klausėsi muzikos, judėjo. Jie nebuvo tokie, kaip aš.
 
Man patinka tikri žmonės. Tikri, ne todėl, kad juos gali paliesti, ne todėl, kad jie realūs. Todėl, kad jie tikri, nesuvaidinti. Ir tokie žmonės man visada yra atradimai.
 
 
 

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą