7/12/2016

Iškasenos #2: Jeremy Clapin

Panašu, kad įdomūs, žavūs ir liūdni dalykai tiesiog patys suranda mane. Aš juos netyčia pastebiu taip, kaip suaugęs žmogus, praeivis, pastebi slėpynes bežaidžiantį, pasislėpusį už namo sienos, vaiką.

Taip atsitiko ir su šiuo režisieriumi. Trumpametražinių, animacinių filmukų autoriumi.

Žaviai liūdnos istorijos. Viskas labai gražu ir šilta. Artima, kartu ir tolima. Be abejo, įdomu.

Mažai spalvų, visos jos niūrios, skambi prancūzų kalba ir apvalios formos.

Ir dabar, pabaigus žiūrėti kelis jo kurtus filmukus, mano galvoje skamba stebuklinga, paslaptinga melodija (Yan Tiersen, beje), visos galūnės tirpsta, gal nuo ilgo sėdėjimo, gal nuo regėto grožio, akys laksto po kambarį, lyg kažko ieškodamos. Nažinau kur dėtis. Ką daryti. Nes labai žavu.

Ir aš noriu žmones priversti taip jaustis.

Je suis la.

2 komentarai:

  1. gražuu. aš tikrai džiaugiuosi, kad dar yra žmonių, kuriems rūpi kažkas daugiau, nei skudurų wishlist'ai. ir nors tokie įrašai paprastai sulaukia mažiau dėmesio, žinok, kad aš skaitau ir man patinka

    AtsakytiPanaikinti
  2. Labai labai šaunu, kad tau patinka. Ačiū

    AtsakytiPanaikinti