7/17/2016

žmonės

Dažnai savo knygutėse, telefono užrašuose, veide, galvoje pastebiu eilutes - kaip aš nekenčiu žmonių. Kaip negaliu pakęsti jų veidų. Mokykloje, gatvėje, mokykloje. Bet viskas vartaliojasi, byra ir vėl susiklijuoja. Viskas keičiasi.
 
Ateina vasara. Sunku apsiprasti, kad tris mėnesius sėdėsiu tarp keturių (gal kartais dar kitų keturių) sienų, izoliuosi nuo žmonių. Nuo jų kvapo, garso, žvilgsnių.
 
O kartais man žmonės patinka. Kartais jie groja. Kartais dainuoja sau, panosėj, autobuse. Kartais vaikšto Berlyne, o kartais slepiasi pavėsyje, tarp galybės kolonų, Potsdame. Arba piešia Mamontovus savo knygelėse. Kuria filmukus ir tekstus, kuriuose man patinka skęsti. Man patinka kvėpuoti tais žmonėmis. Man patinka įsikvėpti.
 
Pratinuosi prie minties, kad reikia išlysti iš savo kiauto ir eiti kalbėti su žmonėmis. Kad reikia bendrauti. Reikia išmokti bendrauti. Ir nebesėdėti baloj, kartu su Kardashian'ais ir Neymar'ais. Reikia lipti ir išsidžiovinti drabužius. Lipti į kultūrą, nuotykius ir kūrybą.
 
Esu šiek tiek sutraumuota, todėl stengiuosi iš naujo atgimti, atrasti dalykus, kurie patinka man pačiai, ne kažkieno kito suformuotus. Pradedu daugiau rašyti. Atradau Baricco. Ėmiau matyti žmones - jų rankas, akis, gestus, žvilgsnio lakstymus ir būsenas. Imu tikėti tam tikrais dalykais, kaip, pavyzdžiui, sielos siūlais, arba, kad suprastumėte, saitais - ryšiais. Keičiuosi. Šiek tiek augu savo akyse. Gal todėl, kad savo akyse savęs nemačiau, nebuvau išdygus. Nemačiau gerosios, įdomiosios pusės. Jaučiausi - jaučiuosi labai dirbtina - mano tekstai, begalybė tekstų, iš kurių tik vienas rašytas, per brūkšnelį, pajaustas, tikras, nesuvaidintas; mano gebėjimas tik kopijuoti - gražias idėjas: filmukus, piešinius, fotografijas; knygų autoriai - skaitysiu, nes tam ir tam patiko, todėl turės patikti ir man, ir kitos nesąmonės.
 
Ir žinau, koks nekoks jausmas yra būti kopijuojamam. Bet atsiprašau, man dabar to reikia, esu sutrikus ir pasimetus.
 
 
Prieš jūsų akis - žmonės, gal net ne žmonės, o šilti prisiminimai. Atsiprašau jeigu pateko jūsų veidas.

 
 

 
 



 
 


 




8 komentarai:

  1. Labai geras įrašas! Man patiko. Prašnekai apie tuos dalykus, kurie sukiojasi ir mano galvoje. <3

    AtsakytiPanaikinti
  2. koks gražus įrašas. kaip aš Tave suprantu, Simona. Eini teisingu bei labai gražiu keliu. Turi sielą, ir ne bet kokią - o labai gražią. Šis tekstas, šie žodžiai, mintys - išjausti kaip niekad, o dar ir įsupti į tam tikrą patirtį - turiu omeny, kad tai parašytum, privalėjai išgyventi ne vieną ir ne dvi sunkias akimirkas, draskančias abejones, nsusivylimą. Kiekviena fotografija pasakoja savą istoriją. Visada sakiau ir sakysiu, kad tik tokiuose dalykuose ir slypi gyvenimas. Istorijos. Įkvėpimas.

    didžiausios sėkmės Tau ieškant savęs bei kuriant. Ir aš be galo myliu Barrico. Ir aš tikiu sielų gyvybe ir ryšiais - pasauly nieko gražiau būti negali...

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Koks gražus komentaras. Labai ačiū.

      ačiū

      ačiū

      ačiū

      Panaikinti
  3. aš tave jaučiu, tikrai jaučiu. man irgi buvo panašiai. ir linkiu pereit šitą fazę sėkmingai - eini teisinga linkme.

    geras tekstas, man patiko. nuotraukos irgi geros.

    ir smagu rast savo veidą, che

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Patinka man tas tavo veidas, šiluma nuo jo sklinda.

      Ačiū, Aušrine, labai

      Panaikinti
  4. keliavau ilgai per tinklaraščių mirgančius puslapius, kol atradau Tavąjį. manau paprastumas ir nuoširdumas žavi. sakyčiau čia irgi tinka. be galo. labai labai gražu. ir tekstai, kuriuose nesislepia ne tiesa, ar kvailos sapalionės. linkiu sėkmės.

    AtsakytiPanaikinti